Vetle T. Fosse Skrevet onsdag klokken 07:23 Del Skrevet onsdag klokken 07:23 Hei. Oppretter en post på utvikling av ENSX. Jeg har begynt å knote litt i Sketchup free og ser at det er fullt mulig å lage gode modeller i det programmet. Det skal visstnok også fint mulig gå an å importere dem til MSFS så da tenker jeg hvorfor ikke prøve... . Dersom noen har erfaring med dette så kom med tips og innspill til hvordan å bli mer effektiv. Jeg er helt noob... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet torsdag klokken 22:58 Forfatter Del Skrevet torsdag klokken 22:58 Startet på nytt og gjorde ting litt enklere. Merket at flere detaljer resulterte i noe lavere performance. Vet ikke hva slags utslag det hadde gjort i selve simmen, men. Nærmer seg noe 3D-messig, så tenker jeg å prøve dette i simulatoren en av de nærmeste dagene. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet fredag klokken 11:49 Forfatter Del Skrevet fredag klokken 11:49 Hmmm. Jeg har tegnet teksturene i Sketchup og noen av dem importeres til Blender, men ikke videre til MSFS. Noen som har noen tanker om hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet fredag klokken 17:35 Del Skrevet fredag klokken 17:35 (endret) Legger nok skylda på det. https://www.fsdeveloper.com/forum/threads/material-colors-not-displaying-in-msfs.453561/page-3#post-890748 Der man bruker substance painter eller dette gratisprogrammet i blender. Endret fredag klokken 17:37 av joandreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.