Kolbjørn Tørrissen Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Hei! er det noen der ute som har brukt denne mooden for å få opp cabinen i Cessna cj4? Jeg har gjort mange forgjeves forsøk, bl annet tetorialen i Flightsim to, men har ikke lykkes. Hva er det jeg gjør feil? HELP!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 30. september Forfatter Del Skrevet 30. september Jeg glemte å si hvilken mod jeg har prøvd, det er denne: ZYX-wooselmod-aicraft-cj4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september For å kunne svare deg på hva du har gjort feil så må jeg nesten vite hva du har gjort? Er bare å bevege seg bakover i kabinen når du sitter i cockpit eller bruke ferdige preset som du finner når du klikker på kamera ikonet i verktøylinja helt øverst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Takk for svar, men så langt kom jeg etter å ha fulgt oppskrifta på Flightsim2, hva er neste steg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Hei igjen håper at noen av dere eksperter der ut kan hjelpe meg. Så langt kom jeg etter å ha fulgt oppskrifta på Flightsim to. Etter å ha gått inn på kontroller og gjort som jeg ble bedt om å taste contols+6 gjore jeg det men ingen cabin kom opp bare cocpit når jeg trykket venstre tast på musa. Se forøverig på vedlagte bilde, dit kom jeg etter å ha tastet på hurtigtast 2 i kamra, men ikke ikke lengre. Hva gjør jeg feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Har du sett denne videoen? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.