Espenstabell Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Den 13.7.2024 klokken 8.24 skrev Paul Horne: ENRK ligger nå på rett sted og skal kunne bli funnet under Norge. Hei! Trodde denne tråden var død, så sjekker jeg og så ser jeg dette! Utrolig bra jobba jeg skal på RK en av dagene denne uka, er det noe spesielt du ønsker nærbilder av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli (endret) 4 timer siden skrev Espenstabell: Hei! Trodde denne tråden var død, så sjekker jeg og så ser jeg dette! Utrolig bra jobba jeg skal på RK en av dagene denne uka, er det noe spesielt du ønsker nærbilder av? Bygninger, utstyr feks. Partyteltet ved drivstofftankene. Endret 16. juli av Paul Horne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstabell Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli 15 timer siden skrev Paul Horne: Bygninger, utstyr feks. Partyteltet ved drivstofftankene. Det skal jeg fikse! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstabell Skrevet 18. juli Forfatter Del Skrevet 18. juli Den 16.7.2024 klokken 22.34 skrev Paul Horne: Bygninger, utstyr feks. Partyteltet ved drivstofftankene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Her var det mye jeg kan bruke, tusen takk. Nå har jeg nok å holde på med en stund fremover. 👍👍👍👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Prosjektet pr dags dato. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. juli Del Skrevet 19. juli Blir bare bedre og bedre dette her. Godt jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstabell Skrevet 19. juli Forfatter Del Skrevet 19. juli 47 minutter siden skrev Paul Horne: Prosjektet pr dags dato. Enig med Jan, dette blir bare bedre og bedre! Veldig morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Prosjektet skrider fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Oppdateringg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstabell Skrevet 31. juli Forfatter Del Skrevet 31. juli Utrolig bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august ENRK fuel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstabell Skrevet 8. august Forfatter Del Skrevet 8. august Gleder meg til å prøve ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 17. august Del Skrevet 17. august 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 17. august Del Skrevet 17. august ENRK v 2.0 ligger nå ute på Flightsim.to. Jeg er fremdeles åpen for kommentarer/tillegg som må endres el.l. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstabell Skrevet 18. august Forfatter Del Skrevet 18. august Den 17.8.2024 klokken 16.22 skrev Paul Horne: ENRK v 2.0 ligger nå ute på Flightsim.to. Jeg er fremdeles åpen for kommentarer/tillegg som må endres el.l. Klarer ikke å finne nyeste versjon på flightsim.to ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august 33 minutter siden skrev Espenstabell: Klarer ikke å finne nyeste versjon på flightsim.to ? Skal sjekke hva som har skjedd. Skal se på det i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august 6 timer siden skrev Espenstabell: Klarer ikke å finne nyeste versjon på flightsim.to ? https://flightsim.to/file/77876/enrk-rakkestad-airport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Jeg hadde noen mangler når jeg la ut filen første gang. Det er nå rettet og skal være tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstabell Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Dette ser kjempe bra ut:) Eneste som jeg ser mangler er vindpølsa oppe ved 33 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.