Gå til innhold

I'm back!!!


Larvik74

Anbefalte innlegg

Endelig er mitt "OP Center" tilbake til operativ tjeneste etter jeg sa farvel til FSX og FSX-Steam for godt.

Nå er endelig mitt lille transport selskap "Air Cargo Systems" Back in business i AH2 med totalt fornying av

hele systemet fra A-Å. Nå gjenstår det bare hardt arbeid frem til PMDG utgir mitt favoritt fly 777F slik at hele

flåten bestående av 737 og 777 er endelig tilbake samt litt kabel rydding under og oppe på OP desken.

Mitt OP center.jpg

Endret av Larvik74
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips_ Skal du installere PMDG i MSFS uten masse problemer når det gjelder brytere som ikke virker, så anbefaler jeg at du reinstallerer alt på nytt inkl, kjøre reg cleanup med re-start og deretter installere FSUIPC (ny re-start) som da oppretter egen katalog på disken din. Fungerte som bare f.... Spesielt når user (bruker) navnet i fil katalogen inneholder æ, ø eller å ;)

Installere FSUIPC

Installere MSFS

Deretter installere PMDG sine produkter.

Alt annet etter dette.

Endret av Larvik74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...