Kolbjørn Tørrissen Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Jeg har mistet Bird Dogen etter tilbakesetting og er nå på jakt etter stedet der jeg kan laste den ned igjen, er det noen som kan gi meg navnet på nettstedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Vel og bra, men jeg finner ikke ut noe på emnelsta. Jeg er på jakt etter en link der jeg kan kjøpe den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars https://www.blackboxsimulation.com/index.php/products/fs2020/cessna-l19/ fant den ved et Google søk på "MSFS2020 cessna bird dog" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Norsk: https://flightsim.to/file/33672/cessna-bird-dog-l19-o-1a-rnoaf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Hei igjen, Jeg var klar over dette, men det jeg trenger er et et sted å laste ned hele flyet. Jeg håper at du kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Hvor kjøpte du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Kjøpte den hos Black Box. Takk for adressen, har vært inn der, men det er bare mulig å betale med Pay Pal og det blir for komplisert. Du har vel ikke andre alternativ, eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars (endret) 55 minutter siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Kjøpte den hos Black Box. Takk for adressen, har vært inn der, men det er bare mulig å betale med Pay Pal og det blir for komplisert. Du har vel ikke andre alternativ, eller?? Hvis du har kjøpt den der, kan du vel bare logge inn der og laste den ned? Legg inn emailadressen din her: https://blackboxsimulation.dpdcart.com/portal Eller trykk på TECHNICAL SUPPORT på BB nettsiden. Endret 23. mars av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Sorry gutter, jeg tar visst til å bli gammel, opdaget at jeg hadde kjøpt den på Markedplace. Korttisdminnet er ikke all verden, men nå er problemet løst. Takk for at dere hjalp en senior! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Så bra, er 72 sjøl, hehe. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Hei. 72 er ingenting, bare vent til du blir 82. Hilsen fra en flyinterissert 82 åring. God påske forresen. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.