Kolbjørn Tørrissen Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg har kjøpt dette programmet, men er usikker på om det skal legges inn i Community mappen eller hva er prosedyren? Setter stor pris på hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. februar Premium Medlem Del Skrevet 27. februar Legg det inn der det forslår selv fungerer fint rett ut av boksen og oppdateres stadig, bra program Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 27. februar Forfatter Del Skrevet 27. februar Jeg forstår ikke helt hva som foregår. Det ser ut som programmet legger seg opp til FSX som også er innstallert på PCen. Programmet legger seg inn i Programfiler 86 Addon Manager og ikke i Programfiler eller Communitymappa. Jeg får heller ikke styre det dit i installeren. Hva kan man gjøre?? Please help! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Angående GSX hvilken feil er dette, og hvordan fixe det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Fant du ut av dette? Er relatert til språk innstillinger i windows. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.