Kolbjørn Tørrissen Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Ser ikke bruene, må jeg kanskje ha siste oppdatering av Japan for å få dem frem, eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 1 time siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Ser ikke bruene, må jeg kanskje ha siste oppdatering av Japan for å få dem frem, eller?? Nei, ligger mappa som her hos deg?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 19. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2023 Ja, den liggger i min Community, vises ikke i simulatoren, hva det nå kan komme av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) 4 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Ja, den liggger i min Community, vises ikke i simulatoren, hva det nå kan komme av. Enten er den ikke pakket ut riktig, ellers kan det være konflikt med noe annet du har i Community-mappa. Prøv med bare denne installert, så ser du om den fungerer da. Endret 19. desember 2023 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.