Gå til innhold

WU Leknes og Røssvoll


Anbefalte innlegg

Leknes ser helt ekstremt bra ut! Samme med Røsvoll, men her har utvikler gjort noen rare ting. De to pickupene som står inne på flyplassen ser jo fullstendig malplassert ut, og hører ikke hjemme på Røssvoll (Tror aldri jeg har sett noe sånnt i Norge før ^^)

Samme en del ULD containere som jeg ikke skjønner hvorfor utvikler har tatt med. Ellers meget bra, men er noe spent på når vi får ny veidata i MSFS, da nye E6en som har stått ferdig en god del år ikke er med. 

Endret av Per-Kristian R Jensen
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.11.2023 klokken 21.03 skrev Ernst K.Furuhatt:

Jatakk,  er blitt helt opphengt i både FSReborn og TBM850.  Veldig interessante flytyper og veldig behagelig å fly.  Uvant å håndtere turboprop,  men samtidig artig å få det til  😅

Ja TBM 850 er super.  Men FSReborn har mye mye bedre lyder..tror FSR reborn (piper m500) er min favoritt mellom de to flyene.  Begge er fantastiske men håper de lager ny lydpakke til tbm 850.   Nå har den noe sterilt lydbilde synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...