Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 2. november 2023 Og da mener jeg ikke at A2A Accu-Sim Comanche 250 er så veldig enkel, men i forhold til de langt mer avanserte og automatiserte modellene, er denne velsigna enkel å operere. Likevel, det er få modeller jeg har hatt større glede av, enn Comanche`n . Nylig tok jeg en rundtur på Island, og der møtte jeg vinteren på nordsiden, kraftig vind på østsiden og måtte overhale motoren halvveis på turen. Startet i Reykjavik, overnattet i Isafjordur, fortsatte til Akureyri og Egilsstadir, tok en kjapp touch and go i Høfn og fortsatte tilbake til Reykjavik. Lang tur, mange bilder 14 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Flotte bilder:-)) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.