Jan Nergaard Skrevet 29. oktober 2023 Skrevet 29. oktober 2023 Skal ikke speedbraken i 737'en utløses automatisk når man lander? Har lagt merke til at den ikke gjør det i siste 🤔 Siter
Jan Nergaard Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter Skrevet 30. oktober 2023 19 timer siden skrev Gert Barring: Har du armert den? Ja Siter
Gert Barring Skrevet 30. oktober 2023 Skrevet 30. oktober 2023 Ikke hørt om dette problemet før. Da vil jeg anbefale å sende inn en support ticket direkte til dem, ev. legge en post på deres eget forum. Siter
Ole-Chr Larsen Skrevet 31. oktober 2023 Skrevet 31. oktober 2023 Sjekk også om det er noen aktive feil i FMCen.... Siter
Jan Nergaard Skrevet 6. november 2023 Forfatter Skrevet 6. november 2023 Fikk det til å fungere. Vet ikke om det var det som løst det. Men jeg la inn i FMC'en VREF hastigheten som jeg fikk opp i den nye EFB'en, i steden for VREF hastigheten som kommer opp i FMC'en. La merke til at hastigheten som blir kalkulert i EFB er litt høyere en hastigheten i FMC'en Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.