Zerocool Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Hei. Har installert Win11 og MSFS på nytt, men så lurer jeg på om det er noe poeng å laste ned alle World updates? Jeg flyr foreløpig kun i Europa.. Bør jeg bare installere World updates som gjelder Europa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. august 2023 Premium Medlem Del Skrevet 6. august 2023 Bare å innstallere for det området du flyr i sparer plass og raskere å laste simmen og da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 22. august 2023 Del Skrevet 22. august 2023 Kan man, med hammer og sag, fjerne de flyplassser man neppe kommer til å bruke? Og ikke bare i Community-mappen? Hvor ligger resten av flyplassene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.