Inge Jenstad esq. Skrevet 18. juli 2023 Del Skrevet 18. juli 2023 Noen flere som har problemer med MSFS etter siste oppdaterineg (var det forrige uke)? Hvis du nettopp avsluttet spillet, skal det være klart til å starte på nytt om et øyeblikk (Feilkode: (0x800705b4)). Får denne beskjeden. Men noe ikon finner jeg ikke på min skjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. juli 2023 Premium Medlem Del Skrevet 19. juli 2023 Sjekk at den ikke har kommet på dx12 opplevde det selv h kan NY SKJERMDRIVER lage sånne problemer jeg velger å beholde gamle drivere som er stabile og ikke oppdatere de da det skjer mye rart mange ganger 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 20. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2023 "Rullet tilbake" skjermdriver, og EUREKA, så var vi i gang igjen. Takk for tips, Robert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.