Rune Karlsen 2 Skrevet 18. mars 2023 Skrevet 18. mars 2023 (endret) Finnes det et program som kan på en enkel måte (for Dummies ) plassere et objekt på en flyplass eller i terrenget i MSFS. Kunne tenke meg å plassere Randsfjorferga midt i Randsfjorden... Plassere bilen min på den faste flyplassen jeg tar av fra etc...? uten å legge inn store sceenery som suger datakraft. Mener jeg kunne gjøre det i MSMS X for mange år siden Endret 18. mars 2023 av Rune Karlsen 2 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. mars 2023 Skrevet 19. mars 2023 7 timer siden skrev Rune Karlsen 2: Finnes det et program som kan på en enkel måte (for Dummies ) plassere et objekt på en flyplass eller i terrenget i MSFS. Kunne tenke meg å plassere Randsfjorferga midt i Randsfjorden... Plassere bilen min på den faste flyplassen jeg tar av fra etc...? uten å legge inn store sceenery som suger datakraft. Mener jeg kunne gjøre det i MSMS X for mange år siden Ja, du slår på devmode i innstillingene i simulatoren. Da får du tilgang til utviklerverktøyene. Men helt superenkelt er det ikke og krever at du setter deg inn i en del ting. Men finnes mye bra videoer på youtube som forklarer det meste. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.