Gå til innhold

Custom cold and dark PMDG 737-700


Anbefalte innlegg

Hei på dere:-)

Jeg har oppgradert dataen og har i den forbindelse installert windows og fs2020 på nytt.

Jeg får nå dessverre ikke til å lagre det paneloppsettet jeg vil ha i cold and dark oppstart.

Jeg velger de panelene og innstillingene jeg ønsker og lagrer dette i FMS, men ved neste oppstart er de tilbake til default oppsett igjen, bl.a autopilot panelet vil jeg ha i Collins utgave, men den går tilbake til Honeywell ved neste oppstart av en flight.

Finnes det noen gode videoer på youtube som forklarer dette på en bra måte?

Har søkt litt men har ikke funnet gode videoer enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Merkelig. Har du prøvd PMDG sitt forum? 

Har ikke sjekket så nøye, men jeg skal reinstallere pmdg programmet og se om det hjelper..

Det var jo noe "issue" ifm en oppdatering for en stund siden. Det kan ha noe med det å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte sitter det største problemet mellom stolryggen og dataskjermen!!🙈😆

Jeg trodde jeg kunne sette opp 737 på korrekt måte, men der tok jeg grundig feil.

Nå virker alt slik jeg ønsker takket være tipsene om PMDG sin youtube kanal og forum:-))

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...