Gå til innhold

MFD/PFD fail etter oppdatering


pilotstudent

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har nylig oppdatert simmen og har i etterkant av det opplevd en rekke problemer som oppstår tilsynelatende uten grunn. Jeg er ikke så rutinert på verken PC eller sim, så håper på at noen kloke hoder her kan hjelpe meg. 

Problemene går ut på at både MFD og PFD etter typ halvannen time flyving, bare kutter ut (ingen CB er ute og/eller el fail). Dette etterfølges gjerne av at begge motorene (flyr nå en DA62) shutter ned. Jeg bruker airbus sin thrustmaster om det har noe å si. 

Etter dette blir det så og si umulig å få opp power igjen selvom jeg gir full power på thrustmasteren. Den spooler opp til rundt 30-40% før den går ned igjen (så eneste mulighet for å holde seg i lufta er da å sitte og dra den frem og tilbake). 

Har forøvrig også oppdatert det jeg så at kunne oppdateres (G1000 osv). 

 

Er det noen som kjenner til disse problemene eller i det minste kan gi meg noen inputs på hvordan jeg kan løse det? :) 

Setter veldig pris på svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...