Bjarne Karlsen Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 Har lastet ned noen scenery - lagt i "community"-mappen. Finner mappen igjen i "CONTENT MANAGER" som "NOT INSTALLED" og velger da disse som krysses av. Finner ingen steder på denne siden hvor jeg kan foreta installering - prøvd alle "knapper". Hvordan få disse installert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Har du lagt de riktig inn i community mappa? Fungerer med en gang de er lagt til i den mappen her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 2. februar 2023 Helt normalt at de dukker opp i content manager og at du ikke får innstallert de der men de vises sceneryene er aktive så ikke bry det med det ...hvorfor det blir sånn der vet jeg ikke, men opplevd det selv siden fs2020 begynte innstallert Sikkert bare en bagatell disse scenery gutta våre ikke har fått med seg ...men de virker nå gull her i huset så bryr meg ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.