Rune Karlsen 2 Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Jeg får ikke stillt inn skyer. Klarvær uansett hvordan jeg stiller inn? Alle innstillinger står på #høy" Jeg har i9 prosessor, RTX 4070 grafittkort og 32 GB minne så det burde ikke ha noe med kapasiteten å gjøre? Kan det ha noe med at jeg har innstalert FS fra Steam på min F: disk (m.2) som har mest lagringskapasitet)? Endret 1. februar 2023 av Rune Karlsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. februar 2023 Del Skrevet 3. februar 2023 Sleng ut et skjermskudd av værinnstillingene dine, så titter vi gjerne på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 3. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2023 Takk for svar, men det ble i orden da jeg innstalerte FS på nytt på min C:/ disk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.