Trex75 Skrevet 2. oktober 2022 Del Skrevet 2. oktober 2022 Bruker Little Nav programmet samtidig når jeg fly, men ser at noen vatsim datatags viser noe mer info enn vanlig For eks ICE873 kan også vise Iceair under. (+ høyde og fart) noen viser også avgang og dest )SAS332 viser ‘Scandinavian’ .Norse viser ‘longship’ osv. Spørsmålet er da hvordan legge inn for eks ‘longship’ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 De taggene med callsign har jeg aldri sett. Finner det heller ikke i min LNM. Har du et skjermskudd med eksempel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Her er 1 eksempel fra EKCH en 'rednose" tar av. Det ser ut som at du selv må være pålogget VATSIM for å se denne 'feature' Hvordan virker dette ? altså legge inn ditt rutekallsign på denne måten ? Endret 6. oktober 2022 av Trex75 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2022 Kan det være måten du sender flightplan på ? Du kan sende flightplan på 2 måter via Vpilot programmet ELLER bruke https://my.vatsim.net/pilots/flightplan her kan du spesifisere for eks /OPR ‘Rednose’ ? Om du flyr Norwegian. Har ikke anledning å teste dette selv på noen dager, men verdt et forsøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trex75 Skrevet 28. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2022 Løsningen var å finne i LNM under "options" , her kan du velge "user aircraft" og info du vil ha fra andre fly. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.