Aviationn98 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Flere som opplever at terrain faller sånn 2 meter/stiger 2 meter plutselig på flere ulike flyplasser. Skulle lette fra ESSA for en tid tilbake. Taxer ut også må jeg ta en short runway takeoff da halve rullebanen er to meter over bakkenivå. FInner ingenting på hva jeg må gjøre for å resestte scenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FSMicroX Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) 34 minutter siden skrev Aviationn98: Flere som opplever at terrain faller sånn 2 meter/stiger 2 meter plutselig på flere ulike flyplasser. Skulle lette fra ESSA for en tid tilbake. Taxer ut også må jeg ta en short runway takeoff da halve rullebanen er to meter over bakkenivå. FInner ingenting på hva jeg må gjøre for å resestte scenery. Prøv denne ESSA Elevation fix'en. Skal fixe dette. Nå vet ikke om du har default scenery for ESSA eller ikke. Har selv en oppdatert ESSA som ikke ligger på denne siden lengre. Men verdt ett forsøk. Bare å fjerne fra Community mappen om det ikke funker. Håper det ordner seg Endret 2. august 2022 av Jan-Erik Samuelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aviationn98 Skrevet 2. august 2022 Forfatter Del Skrevet 2. august 2022 Fantastisk, takk. Leitet etter den, men fant den ikke der inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 Da skal ESSA-crack'en være fikset i SU12 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.