Jan Olav Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Hei, For ett par dager siden så hadde jeg en mislykka installasjon av ett tilleggsprogram til flightsimulator, deretter klarte jeg ikke å restarte flightsimulator. Det endte i hvertfall opp med at jeg reinstallerte Windows og heile greia. Nå har jeg lastet ned de tilleggsprogrammene jeg hadde før blant annet PMDG 737-700 og Lorby axis and Oh"s. CH Throttle quadrants for throttlene. Slik jeg mener bestemt jeg hadde det før var at axis 1 og 2 kun var gass framover, mens når man dro AXIS 1 og 2 bak utenfor området så aktiverte jeg knappen. Og jeg mener på at setupen til denne var "Decrease thrust nr.1 og decrease thrust nr.2". Nå før siste flighten min så fikk jeg reversethrusten til å fungere, men med increase thrust på disse to "knappene". Når jeg dro fra vigra og landet på gardermoen, så fikk jeg litt reverse thurst, men så begynte motor nr.2 å gå full fart framover..... Jeg har googlet og youtubet, men jeg finner ikke akkurat svaret på CH throttle quadrands-MSFS 2020 og Lorby axis and oh's, og der faktisk problemet blir løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Olav Skrevet 31. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2022 Og når man prøver å trykke "Throttle decrease 2" og assigner det til throttle qudranten, så låser det seg, går ikke å trykke seg ut av vinduet:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Svar på innlegg nr 2: MSFS lar deg ikke trykke ut av assignment vinduet hvis en knapp holdes nede. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Olav Skrevet 31. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2022 Da virker det da, holdt på sikkert i 4 timer med det greiene der, med prøving og feiling…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.