Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 12. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 12. juni 2022 Hei Noen her som har Goflight bryterpaneler som er programmert med Spad.Next ? Jeg sliter med å få dette til, klarer å få til enkel "binding" som å slå av/på en bryter. Men, får ikke til å binde posisjon på bryter til funksjon i programmering. Mange YouTube videoer, men ikke med Goflight paneler. I P3D brukte jeg "PollyPot Software", en software som er veldig oversiktlig og grei å bruke. Men denne er ikke MSFS-kompatibel, så da må det gjøres gjennom Spad. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Bruker PollyPot med GoFlight MCP'en her i MSFS. Ser ut til at den støtter de fleste andre GoFlight greiene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 13. juni 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. juni 2022 Hei Andre. Ja, litt for rask å konkludere der. Det er vel den softwaren jeg kjenner best til, så å kunne bruke den er enklest. Har nå prøvd å konfigurere noen Goflight paneler gjennom Spad.Next, men det synst ikke jeg virker like enkelt. Så er det vel slik at det man kan, er enklest å fortsette med, i stedet for å lære noe nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.