Vetle T. Fosse Skrevet 7. mai 2022 Skrevet 7. mai 2022 (endret) Hei. Jeg har nylig fulgt tipsene som følger i disse videoene: Msfs2020*Huge Performance Increase w/ this Hack*De-Bloat your Nvidia Driver & Gain FPS! Game CHANGER - YouTube Msfs2020*BEST Graphics Settings For SIM 9 Update* PC&VR Must see! *Time stamped below* - YouTube Jeg endte opp med FPS på ca. 30 både i VR og vanlig dersom jeg står statisk i bevegelse av flyet og synsfelt for øvrig. Dersom jeg aktiverer VR/TrackIR og panorerer synsfeltet, eller flyet selv er i bevegelse så sliter simulatoren med å holde stabile 30fps, og dykker stadig ned på lavt 20-tall. -Innstillingene jeg gjør i simulatoren, enten opp eller ned, har ingen effekt...Jeg kan justere ned og det vil stadig være FPS på ca. 30 dersom jeg står helt stille. Samme hvis jeg justerer helt opp. -Jeg har forsøkt å resette nvidia-instillingene slik at det skal være satt som default. Det hadde ingen effekt. -Jeg forsøkte med V-sync på og av. Ingen endring. -Aktivering av FPS-counter i simulator og SDK viser at jeg begrenses av Mainthread. Jeg har overskuddskapasitet på både CPU, GPU og minne som er på henholdsvis 80%, 70% og 55%. Noen tips til hva som gjør at simulatoren holder igjen på kapasiteten? Endret 7. mai 2022 av Vetle T. Fosse Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.