rogermelfen Skrevet 6. mai 2022 Del Skrevet 6. mai 2022 Har en såkalt gaming-pc, men ettersom Windows-kabal også er et "game" er vel dette et noenlunde omtrentlig uttrykk. Viftestøyen er absolutt tilstede, den går for fullt hele tiden, og jeg har ikke lyst til å kompromisse med innstillingene. Så hva er lurest å oppgradere? Link til vidunderet: https://www.multicom.no/multicom-mesh-i824-gaming-pc/cat-p/c/p1500019050 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. mai 2022 Del Skrevet 6. mai 2022 Viftestøy ved kjøring av MSFS er vel helt normalt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogermelfen Skrevet 6. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2022 45 minutter siden skrev MagTvei: Viftestøy ved kjøring av MSFS er vel helt normalt? Det skulle en tro, ja. Sier heller ikke noe annet. Men vil ikke en kraftigere prosessor/grafikkort eller mer ram redusere temp og støy fra vifta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. mai 2022 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Tviler på det, jeg fikk mer støy da jeg oppgraderte GPU og PSU. Endret 6. mai 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.