Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 10. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2022 Jej har kommet til den annerkjenning att jeg må oppgi mitt cockpitprosject og lufter her først om der er noen interesse. I tillegg til det som er nevnt her har jeg skjermer og 3 datamiskiner.Massevis av FDS sine kort og ekstradeler som jeg ønsker skal gå i samme samme slengen.ProSim lisens har jeg også.FDS MIP med Eicas har aldri vært montert.Har og 12-16.5 og 28 volt omformere som ikke er brukt da di skull brukes på annunciators og ting som krever 27-8volt.Er en god del instrumenter i tilegg.Skal forsøke å oppdatere flere bilder via dropbox og gir tilbakemelding her når det er kart Da kan vi prøve denne lenken for di som ønsker å laste ned:Cockpitdeler MCP og EFIS Mip DST som ikke har vært montert.Har EICAS og 2 X CDU CDU bay 737-300CL Throttle.Mangler bare autothrottle OEM_AFDS OEM 737-500 NG Pedestall OEM 737 Rudder/Brakes 737 CL sixpacks. Har to typer komplette FDS også OEM 737 NG Fire supression panel OEM Dimmerpanel Skal førske å legge det hele ut i dropbox da det blir for mye bilde her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R. Nilsen Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Hei Stein, Her var det mye fint, hadde vært greit å vite hva du tenker til priser, spesielt på MIP med innhold. Eksisterer det moduler for pedestal også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 11. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. april 2022 Jeg tenker i første omgang ikke på å dele dette opp.En for meg realistisk pris og utgangspunkt vil være 60.000.-. Bare MIP og throttle kostet meg mere enn det.Moduler for pedestall er enten FDS eller OEM.FDS sine moduler er promodeller som har DZUS og passer og låses som i OEM moduler.Har ADF-E,Cargo,MCCOM-E,WX15 og Transponder-E. Kort for Ethernet modulene følger med. Ett bilde tatt i dag med tilfeldige moduler i pedestal da mye ligger i esker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R. Nilsen Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Hei, takk for bildene - dette kan absolutt være av interesse. Har du bilder av MIP? Hvor komplett er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 11. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. april 2022 MIP er komplett som du ser i første innlegg minus "klokkene og brake pressure". Til MIP følger det også med "Ref.set switches-Mode selector og Autobrakeswitch" fra Anders Simpart. https://www.anderssimparts.com/ Har og "Autostart switches"fra samme leverandør.Disse fungerer som i virkelighetens 737. Har interfacekortene som skal til for å sette dette sammen.CDU'er er P&P og om jeg ikke husker helt feil i farten så er "lower Eicas"det også sammen med Prosim.Til di andre Eicas i MIP bruker du skjermer bakom.Har i alle fall 3stk.24" og 1 15" som også følger med sammen med 3 pc'er.2 med W7 Pro og hovedmaskin med W10 Pro. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hinderaker Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Heisann! Hvis det viser seg at du ønsker å dele litt opp, er jeg veldig interessert i Fire panel og IRS display panel (ISDU) og IRS panel. Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R. Nilsen Skrevet 15. april 2022 Del Skrevet 15. april 2022 Takk Stein, dette er veldig interessant - mulig jeg tar kontakt med deg så fort vi er ferdige med ferieavviklinga. Ha en fortsatt god påske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 20. mars 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. mars 2023 BUMP tilgjengelig ut april måned 23. Om interesse så send PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R. Nilsen Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 Hei igjen Stein, Ser du fortsatt for deg 60.000,- for dette samlet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.