Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 31. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 31. mars 2022 Jeg selger min Prosim737 Suite v. 3.xx lisens med alle oppdateringer til 1. April 2023. Pris for ny lisens hos Prosim-AR er €1500. En brukt lisens er likeverdig med ny, og denne har altså betalt oppdatering ett år fram i tid - like lenge som en ny lisens ville ha. Overføring av denne personlige lisensen gjøres av Prosim-AR etter salg. Jeg ber om kr. 12 000 for denne lisensen. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 1. juni 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. juni 2022 Og der slo rabatten inn! 10 000 kroner for denne er et supergodt tilbud! 😀 Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilSu Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Hei Har du fått solgt lisensen? Mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 12. desember 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2022 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.