cptseiersten Skrevet 28. mars 2022 Skrevet 28. mars 2022 Inspirert av drittværet vi hadde her i Trondheim i dag tidlig, tok jeg meg en tur på vestlandet. For å unngå islagte fjorder, valgte jeg preset; strong gust (50 kt), fra Sofly. Ble en utfordrende, litt spennende, og artig tur. Ruta var ENBR-ENAL-ENML-ENBR. Valgte å fly uten Gps, brukte VOR og ILS. Holdt på å tryne ved hver innflygning pga den sterke turbulensen, men gikk bra😄 IKKE fornøyd med ATC...😂 9 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. mars 2022 Premium Medlem Skrevet 28. mars 2022 Vær nå litt snill med flotte dama ..🥴 1 Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 28. mars 2022 Skrevet 28. mars 2022 Utrolig flotte bilder.Mange kjente scenarioer her.Liker VOR-navigasjon veldig godt selv. 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. mars 2022 Premium Medlem Skrevet 30. mars 2022 Herlig bilde-story, hardt liv å være frakteskipper 😁 Siter
cptseiersten Skrevet 30. mars 2022 Forfatter Skrevet 30. mars 2022 Takk, hadde ikke gått bra uten de 2 andre i cockpit...😅 1 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.