Marius Dale Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 (endret) Hei! Mitt navn er Marius, og jeg er på utkikk etter en flysimulator i Bergen og omegn. Grunnen til dette, er at jeg nettopp fikk innkalling fra Luftforsvarets Rekrutterings- og Seleksjonssenter til Fase 2 av opptak til flyger og navigatørutdanning. I den anledning, anbefaler de meg å trene i noen timer med flysimulator, med særlig fokus på joystick-kontroll. Er det noen i dette forumet som kjenner til, eller vet om noen som kan ha kjennskap til en flysimulator i Bergen? Endret 17. februar 2022 av Marius Dale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 25 minutter siden skrev Marius Dale: Hei! Mitt navn er Marius, og jeg er på utkikk etter en flysimulator i Bergen og omegn. Grunnen til dette, er at jeg nettopp fikk innkalling fra Luftforsvarets Rekrutterings- og Seleksjonssenter til Fase 2 av opptak til flyger og navigatørutdanning. I den anledning, anbefaler de meg å trene i noen timer med flysimulator, med særlig fokus på joystick-kontroll. Er det noen i dette forumet som kjenner til, eller vet om noen som kan ha kjennskap til en flysimulator i Bergen? Kjøp deg en bra joystick og last ned X-plane. Joystick kontroll trenger du ikke å betale i dyre dommer for å gjøre i en simulator. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omarth Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Hei jeg har en fullsize Boeing 737 simulator du gjerne kan få prøve 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omarth Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Bor på straume 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andviken Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Mulig for andre å komme å prøve 737 simmen? Den 18.2.2022 klokken 22.51 skrev Omarth: Hei jeg har en fullsize Boeing 737 simulator du gjerne kan få prøve Endret 20. september 2022 av Andviken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omarth Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 bare å gi en lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
franki Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 Hei. Er det mulig å komme å prøve simulatoren din? Har du et nummer jeg kan ringe. Mvh Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.