Marius Dale Skrevet 17. februar 2022 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Hei! Mitt navn er Marius, og jeg er på utkikk etter en flysimulator i Bergen og omegn. Grunnen til dette, er at jeg nettopp fikk innkalling fra Luftforsvarets Rekrutterings- og Seleksjonssenter til Fase 2 av opptak til flyger og navigatørutdanning. I den anledning, anbefaler de meg å trene i noen timer med flysimulator, med særlig fokus på joystick-kontroll. Er det noen i dette forumet som kjenner til, eller vet om noen som kan ha kjennskap til en flysimulator i Bergen? Endret 17. februar 2022 av Marius Dale Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. februar 2022 Skrevet 17. februar 2022 25 minutter siden skrev Marius Dale: Hei! Mitt navn er Marius, og jeg er på utkikk etter en flysimulator i Bergen og omegn. Grunnen til dette, er at jeg nettopp fikk innkalling fra Luftforsvarets Rekrutterings- og Seleksjonssenter til Fase 2 av opptak til flyger og navigatørutdanning. I den anledning, anbefaler de meg å trene i noen timer med flysimulator, med særlig fokus på joystick-kontroll. Er det noen i dette forumet som kjenner til, eller vet om noen som kan ha kjennskap til en flysimulator i Bergen? Kjøp deg en bra joystick og last ned X-plane. Joystick kontroll trenger du ikke å betale i dyre dommer for å gjøre i en simulator. Lykke til! Siter
Omarth Skrevet 18. februar 2022 Skrevet 18. februar 2022 Hei jeg har en fullsize Boeing 737 simulator du gjerne kan få prøve 1 1 Siter
Andviken Skrevet 20. september 2022 Skrevet 20. september 2022 (endret) Mulig for andre å komme å prøve 737 simmen? Den 18.2.2022 klokken 22.51 skrev Omarth: Hei jeg har en fullsize Boeing 737 simulator du gjerne kan få prøve Endret 20. september 2022 av Andviken 1 Siter
franki Skrevet 23. august 2023 Skrevet 23. august 2023 Hei. Er det mulig å komme å prøve simulatoren din? Har du et nummer jeg kan ringe. Mvh Frank Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.