Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2021 Aerosoft har gitt ut et artig (arctic) scenery, som en hyggelig avveksling i forhold til resten av verden . Samtidig som det kom en større oppgradering av FlyInside Bell-47. Det ga meg en anledning til å teste ut begge deler i en sveiping ...... For det første, Antarctica imponerer med sin storslåtte og "levende" natur, så dette blir værende i min MSFS-verden. Bell`n er jeg mer usikker på. Den er veldig krevende for min PC, så flyten er deretter. Det gikk greit å fly ut til forskningfartøyet, men siden skipet manglet "hardt" helikopterdekk, fikk jeg ikke landet skikkelig. Dette er jo ikke Bell`n sin skyld, men resten av turen stoppet nesten helt opp i mangel av frames . Neste tur tror jeg blir med MILVIZ Porter 😉 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 24. september 2021 Del Skrevet 24. september 2021 Akkurat innkjøpt her og, skal straks testes😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.