Siggen Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Mista navigasjonsinstrumentene under landing på ENSB, men kom meg ned med en god porsjon flaks;-) 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2021 Det var en bug som oppsto da jeg nærmet meg LYR. Navigerte meg frem ved hjelp av retningsangivelse fra ATC og visuelle referanser (ikke mange av dem pga tett skydekke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 25. juni 2021 Del Skrevet 25. juni 2021 GPS jamming fra Russerene ! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 27. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2021 Den 25.6.2021 klokken 11.12 skrev OddElviz: GPS jamming fra Russerene ! Hehe, ikke umulig at de hadde noe med det å gjøre;-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2021 Er det bare jeg som synes det er dårligere ytelse i simmen når man flyr oppe ved Svalbard? Jeg synes terreng etc har lengere innlastingstider! Working Title sin CJ4 v.12.5 fungerer heller ikke optimalt mtp navigasjon og moving map ved Svalbard sine lengde- og breddegrader. Noen andre som har opplevd det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Ja, har samme erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 2. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2021 Skal tru om Asobo/Microsoft er klar over dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 25. august 2021 Forfatter Del Skrevet 25. august 2021 (endret) Den virkelige LN-SAA var på Tromsø besøk i ettermiddag (dagens callsign: NORSE 094J) 😊 Endret 25. august 2021 av Siggen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.