Bosse Agerup Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Hej på er. Jag undrar om det är lätt att lägga in en ICAO kod på ett litet gräsfält som inte har någon kod ? Gäller vårt segelflygfält i Stöde ca 4 mil väster om Sundsvall. Det borde väl vara lätt ?P? !! Så att man kan ställa in GPS på den och hitta dit,, hoppas ni förstår mig Tackar på förhand Bosse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Teknisk sett må man bare lage et prosjekt, legge inn et airport objekt og gi det navn og icao. Kanskje også en runway? Send meg ønsket icao kode, navn og google maps link til koordinater, så skal jeg fikse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 19. april 2021 Forfatter Del Skrevet 19. april 2021 Det låter fint,, jo vårt gräsfält är ca 2000 ft långt, bana 08/26 , Namn: Stöde flygfält, öskat icao= ESFK det ligger i koord: 62.4076 / 16.5302 Man kan se fältet på Google map,, men ingen icao, och ej med i MSFS Vore väldigt fint om du kunde fixa det Tack på förhand Bosse ps.. ev kan du emaila mig en zippad fil på det ? bozzze1@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 sendt mail. https://drive.google.com/file/d/1UBsLpUZrmaCg-w3XaICm6vDQzeFuXb-8/view?usp=sharing 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 19. april 2021 Forfatter Del Skrevet 19. april 2021 STORT TACK DEt fungerade super ! Så bra gjort Du måste väl ha landat där för du fick till allt sååå bra TACK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.