cptseiersten Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Starta i strålende kveldssol fra Gullknapp, satte kursen rett mot Birkeland NDB, og derfra var det lett å se Kjevik. Tøtch and go, og dundra vindre mot Fyresdal. Trodde det var grei skuring å finne Fyresvatn, men der tok jeg feil! Valgte for lav høyde, så fikk ikke skikkelig oversikt. Rota meg bort, og hadde bestemt meg for å ikke bruke noe hjelpemiddel (bortsett fra NDB og papirkart). Fant ut at jeg måtte klatre for å få bedre oversikt, og etter litt sirkling kjente meg heldigvis igjen i forhold til kartet. Litt mer fuel, og så videre mot Heddal NDB, spennende å fly i mørket. Igjen, lett å se Notodden fra Heddal, så resten ble is og brus😎. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Fin tur, flotte bilder🙂 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.