Villiam Storsletten Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Lurte bare på om noen har lyst til å bli kvitt en track ir 5 med pro clip, har kommet veldig inn i Arma 3 og DCS: World igjen men forstår at verden blir så mye bedre når man kan bevege hodet uten å ta hendene av joysticken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Jovik Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Hei! Aliexpress selger disse billig. Ca. 1.000 kr med Pro clip. Frakten er gratis. Jeg skaffet meg en selv før jeg solgte den videre og kjøpte VR briller. Men den funka perfekt med programvare fra Naturalpoint. Vær bare oppmerksom på at det kan ta litt tid, selvom jeg fikk min etter 2-3 uker.https://www.aliexpress.com/item/4000725595626.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1aad4c4dFH27w9https://www.naturalpoint.com/trackir/downloads/ Redigert MODERATOR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 18 timer siden skrev Jørn Jovik: Hei! Aliexpress selger disse billig. Ca. 1.000 kr med Pro clip. Frakten er gratis. Redigert Moderator Du bør nok være forsiktig med å servere slike opplysninger. Dette er straffbart, og kalles for dobbeltfakturering/dokumentforfalskning. Rune_G 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2021 Lov å prøve seg vettu 😉 Du er pensjonist nå Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) Er like fullt ulovlig, pensjonist eller ikke. Det er du og jeg og resten av fellesskapet som indirekte må betale gildet gjennom skatteseddelen. Dessuten synes jeg ikke noe om at det oppfordres til ulovligheter på forumet😏 Rune_G Endret 15. mars 2021 av Rune Gustafson 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2021 Enig med deg der Rune det BØR ikke oppfordres til sånt på forumet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Jovik Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) Merkelig egentlig. Jeg får Aliexpress reklamer på nettsteder og i feeden min på facebook stadig vekk med produkter rullende over. Wish også for den slags skyld. Men der er det vel muligens amerikansk jurisdiksjon som gjelder. Uansett, tar det til etterretning 👍🏼 @Robert Hulthin Du får nesten bare vurdere å fjerne innlegget. Eller i det minste det som har med fortolling å gjøre 😊 Så får jeg stramme meg opp å bli en god borger 😇 Endret 15. mars 2021 av Jørn Jovik 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2021 Fikser det @Jørn Jovik Reigert bort det som var ugreit MODERATOR 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.