DUS Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Har nå forsøkt meg litt på simmen igjen, og denne DA62 som følger med fikk jeg ikke til å stille vertikal trim ..jeg vet ikke, men er det bare slik det er med denne pga at modellen er dårlig laget , eller er det noe annet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Det går fint å trimme det hos meg, er det bare dette flyet du har problemet med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Ja, får trimmet andre, men ikke dette flyet...mystisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 16. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2021 Nå virker trimmen. Men trimhjulet i cockpiten går ikke rundt da. Men det er vel slik det er bare på standardfly i ms2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.