Gå til innhold

Store utslag på bevegelsene under flyging


Bomskudd

Anbefalte innlegg

Har nylig installert Simulatoren og trenger noe hjelp til hvor jeg kan endre bevegelsene når jeg bruker stikke eller tastaturet. Beveger jeg stikka forsiktig opp/ned eller til sidene så er det umulig å få en kontrollert bevegelse. Har vært inne i oppsettet hvor jeg trodde jeg kunne stille inn dette men fikk det ikke til. Noen som kan gi meg et hint eventuelt hva de forskjellige innstillingene skal stå på. I en tidligere versjon kunne jeg også gå inn å kalibrere stikka, finnes denne enda?

Som sagt, ganske ny på dette så fint om noen har bry til å svare. På forhånd mange takk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk etter "spillkontrollere" i Windows - eventuelt "game controllers" om du har engelsk. Det skal dukke opp et valg "Konfigurer USB-spillkontrollere". Der kan du vanligvis gå inn og kalibrere stikka.

Det er også et valg inne i simulatoren - "Options"->"Controllers" hvor du kan kalibrere, sette død-intervaller osv. (øverst på siden).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Høres ut som  Dag sier at du må kalibrere (i windows) og så assigne axis under controllers i simulatoren. Sjekk denne youtube video som viser et eksempel. I update 1.12.13.0 kom Extremely Dead sones under controlles i FS2020 som gjør dette mye bedre justerbart også.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...