Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig installert Simulatoren og trenger noe hjelp til hvor jeg kan endre bevegelsene når jeg bruker stikke eller tastaturet. Beveger jeg stikka forsiktig opp/ned eller til sidene så er det umulig å få en kontrollert bevegelse. Har vært inne i oppsettet hvor jeg trodde jeg kunne stille inn dette men fikk det ikke til. Noen som kan gi meg et hint eventuelt hva de forskjellige innstillingene skal stå på. I en tidligere versjon kunne jeg også gå inn å kalibrere stikka, finnes denne enda?

Som sagt, ganske ny på dette så fint om noen har bry til å svare. På forhånd mange takk.  

Skrevet

Søk etter "spillkontrollere" i Windows - eventuelt "game controllers" om du har engelsk. Det skal dukke opp et valg "Konfigurer USB-spillkontrollere". Der kan du vanligvis gå inn og kalibrere stikka.

Det er også et valg inne i simulatoren - "Options"->"Controllers" hvor du kan kalibrere, sette død-intervaller osv. (øverst på siden).

• Like 1
Skrevet

Hei. 

Høres ut som  Dag sier at du må kalibrere (i windows) og så assigne axis under controllers i simulatoren. Sjekk denne youtube video som viser et eksempel. I update 1.12.13.0 kom Extremely Dead sones under controlles i FS2020 som gjør dette mye bedre justerbart også.

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...