Bomskudd Skrevet 26. januar 2021 Skrevet 26. januar 2021 Har nylig installert Simulatoren og trenger noe hjelp til hvor jeg kan endre bevegelsene når jeg bruker stikke eller tastaturet. Beveger jeg stikka forsiktig opp/ned eller til sidene så er det umulig å få en kontrollert bevegelse. Har vært inne i oppsettet hvor jeg trodde jeg kunne stille inn dette men fikk det ikke til. Noen som kan gi meg et hint eventuelt hva de forskjellige innstillingene skal stå på. I en tidligere versjon kunne jeg også gå inn å kalibrere stikka, finnes denne enda? Som sagt, ganske ny på dette så fint om noen har bry til å svare. På forhånd mange takk. Siter
Dag Baardsen Skrevet 26. januar 2021 Skrevet 26. januar 2021 Søk etter "spillkontrollere" i Windows - eventuelt "game controllers" om du har engelsk. Det skal dukke opp et valg "Konfigurer USB-spillkontrollere". Der kan du vanligvis gå inn og kalibrere stikka. Det er også et valg inne i simulatoren - "Options"->"Controllers" hvor du kan kalibrere, sette død-intervaller osv. (øverst på siden). 1 Siter
runrn Skrevet 26. januar 2021 Skrevet 26. januar 2021 Hei. Høres ut som Dag sier at du må kalibrere (i windows) og så assigne axis under controllers i simulatoren. Sjekk denne youtube video som viser et eksempel. I update 1.12.13.0 kom Extremely Dead sones under controlles i FS2020 som gjør dette mye bedre justerbart også. 1 Siter
Vetle T. Fosse Skrevet 26. januar 2021 Skrevet 26. januar 2021 Jeg hadde et problem som gikk ut på at jeg fikk massive utslag ved bruk av joystick. Føltes tidvis som at flyet balanserte oppå en pinne. Jeg endret flightmodel fra Legacy til modern og da hjalp det 1 Siter
Bomskudd Skrevet 27. januar 2021 Forfatter Skrevet 27. januar 2021 Mange takk for svar, skal prøve på dette. Siter
Vetle T. Fosse Skrevet 28. januar 2021 Skrevet 28. januar 2021 Den 27.1.2021 klokken 6.37 skrev Bomskudd: Mange takk for svar, skal prøve på dette. Kom gjerne med tilbakemelding dersom noe du har prøvd fungerer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.