mofasabaloo Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Hei. Noen datakyndige her? Jeg er ikke. Trenger litt hjelp før jeg investerer i noe som ikke funker. Tidligere medlem av forumet som vurderer å starte opp igjen. Tenkte å kjøpe en rimelig pc i første omgang for å kunne game litt, men vet ikke om disse er i stand til å kjøre simmen bra? Kan en HP PavG i5-8400 kjøre simmen på god grafikk og fps? Eller må jeg investere i litt kraftigere - i så fall hvor kraftig? NVIDIA GeForce GTX 1050 Core i5 2.8 GHz, 8GB RAM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Har også i5-8400 og hadde GTX1060 3Gb og 8GB RAM, 1080 skjerm. Oppgraderte til 16GB RAM og GTX 1660 super, og det funker ganske bra nå, med 40-60 FPS med +-middels innstillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.