Espen Andersen Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Noen som selger en Throttle/Quadrant? Solgte akkurat Warthog settet mitt før jeg glemte å sjekke at jeg faktisk hadde en gammel. Trenger en midlertidig i påvente at Honeycomb Quadrant skal komme. Siter
Varvik Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Kan bytte mot rudder om du har til overs Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Espen Andersen Skrevet 22. november 2020 Forfatter Skrevet 22. november 2020 Akkurat fått byttet ut til nye rudder og Honeycomb yoke😬 Siter
Varvik Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Har og honeycomb yoke, fantatsisk. Har du fått leveringstid på bravo?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Espen Andersen Skrevet 22. november 2020 Forfatter Skrevet 22. november 2020 Helt nydelig yoke! Har bestilt gjennom familie i UK så skal være på plass der 9/12, så håpet er i løpet av romjulen men det avhenger av postens leveransetid. Blir spennende å få testet komponentene sammen. Siter
Varvik Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Lykke Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.