cptseiersten Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 Noen shots fra en bush tur Nord i Idaho, Wind Ridge til Elk city. Fint strøk i KoKo land!🤪 3 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. november 2020 Premium Medlem Skrevet 4. november 2020 Det er bare utrolig vakkert i MSFS. Det er det som gjør at jeg ikke flyr i andre sivile simmer lenger. Flyene er et tragisk kapittel for tiden, og jeg skjønner ikke at MS/Asobo lanserte MSFS før de var mer sikre på flyene og flightmodellen de har utviklet. Ca 1mnd før de slapp simmen, skrev de faktisk om hele flightmodellen. Det var katastrofe! Siter
cptseiersten Skrevet 4. november 2020 Forfatter Skrevet 4. november 2020 Enig i at flyene ikke er mye å rope hurra for, men tragisk opplever jeg de ikke. Er selvfølgelig fan av studylevel fly, men klarer å kose meg med litt enklere simulering og. Bare jeg kommer meg fra a-b på en rimelig fornuftig måte...Storflyene i msfs holder jeg meg unna da...😉 1 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. november 2020 Premium Medlem Skrevet 5. november 2020 Jupp det er sant. De mindre flya flyr veldig fint egentlig. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.