Kristian Jensen Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Hei, Jeg forsøkte å fly fra ENBR til ENGM i dag med 787-modellen som kommer vedlagt i FS2020. Har fått kontroll på mesteparten av funksjonalitetene nå, samt hvordan man kan håndtere en del bugs. Det er imidlertid et problem jeg fortsatt sliter med. Jeg valgte å fly en high-altitude IFR rute som foreslått av simulatoren (altså ikke en importert flightplan). Videre valgte jeg ILS-approach til RW 19R. Problemet jeg støtter på hver gang jeg forsøker å lande (ja, jeg har forsøkt mange ganger!) er at etter at flyet har fullført den siste retningsendringen ved det siste waypointet før rullebanen, så ender flyet alltid opp i en helt feil vinkel i forhold til rullebanen. Enkelte ganger ender sågar flyet opp med å peke i en helt tilfeldig retning. Jeg hadde aldri dette problemet da jeg valgte en ILS-approach gjennom GPS-funksjonaliteten i gode, gamle FSX. Er det noen som vet hva som kan forårsake dette problemet? Setter stor pris på hjelp/tips :). Kristian Siter
Kristian Jensen Skrevet 2. september 2020 Forfatter Skrevet 2. september 2020 Oppfølging: Jeg kan poengtere at jeg ikke har dette problemet med A320-modellen. Denne klarer jeg helt fint å fly fra A til B. Men under approach sliter jeg altså med å få 787-modellen til å posisjonere seg korrekt i henhold til rullebanen etter å ha passert siste waypoint. Siter
Niels Overgaard Hansen Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Her er et link fra Aerosoft sin hjemmeside, der fortæller at du ikke er den eneste der har problemer med de store fly. 🙂 https://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/155667-the-boeing-fmc-and-i-dont-get-along-anymore/ Hilsen Niels Siter
Kristian Jensen Skrevet 2. september 2020 Forfatter Skrevet 2. september 2020 Takk for lenken! Det virker som at det kan være noe feil med selve simulatoren da. For håpe det kommer en patch i fremtiden som kan fikse dette! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.