Jens Petter Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Noen av dere som opplever at ekte trafikk ikke stemmer med virkeligheten? Noen instillinger her jeg har oversett kanskje. Prøvde å sammenligne med flightradar24, dette var over KLAX der det var mye mindre trafikk i simmen en det var i vår virkelige verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goldmont Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Gjetter at det har en sammenheng med at rådataene de baserer dette på er innhentet før Covid-19 bremset flytrafikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Har du satt «Traffic» til max i settings?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goldmont Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Ser jeg bomma litt på tolkningen min av den originale posten. Interessant å se om du har traffic på max eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Petter Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 hmm kan ikke stilles noe på traffic density når den er på real time online modus da er sliderene låst. kan bare stilles hvis du vil legge inn manuelt AI fly. Kan være det tar litt tid å få lastet inn fly, ikke vet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Aha... Da er det prøvd Blir artig å finne ut hvordan Live trafikk genereres og hvordan dette siles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Petter Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 Ja msf 2020 bruker visst servere fra flightaware for å finne trafikken, funker vel ikke helt optimalt enda tydeligvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Garder Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg prøver AI trafikk med 100% airliner slider. Drone kamera på en mega flyplass men i løpet av en liten halvtime er det bare 2 stk a320 som starter opp og tar av. Ingen inkommende trafikk eller utgående etter dette. Finner vel ikke noe godt svar noe sted om dette skyldes msfs kanskje litt tidlige utgivelse og at dette er ett kjent problem. Fsx har jo mye mer å by på med ai trafikk enn dette. Helt greit for meg hvis dette som sagt skyldes tidlig utvikling av msfs. Jeg kan vente jeg. Prøver bare å finne ut om det er noe jeg gjør galt, noe galt med installasjonen min eller om det vil rette seg etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.