Gå til innhold

Content Manager - relaunch the game to update


Anbefalte innlegg

Hei og hå. Benytter anledningen til å rose Microsoft for en fantastisk sim. Jeg er imponert mtp. at den er i ett så tidlig stadige i release enda...en flott forandring fra andre simulatorer og spill som stadig er i open beta status og bærer preg av det...- nå sporet jeg av gitt....

Anyways...I hovedmenyen går jeg inn i "content manager" fanen, og får oversikt over alle addons jeg har til nå. Jeg ser øverst at det er en oppdatering til Core content fra Asobo studios som er på ca. 80gb. Det står videre til høyre: "Relaunch the game to update". Jeg har restartet simmen på vanlig måte og Alt+F4 metoden uten at den vil oppdatere seg. Noen som har peiling på hva dette er eller om det kan regnes som "barnesykdom"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vetle T. Fosse skrev:

Hei og hå. Benytter anledningen til å rose Microsoft for en fantastisk sim. Jeg er imponert mtp. at den er i ett så tidlig stadige i release enda...en flott forandring fra andre simulatorer og spill som stadig er i open beta status og bærer preg av det...- nå sporet jeg av gitt....

Anyways...I hovedmenyen går jeg inn i "content manager" fanen, og får oversikt over alle addons jeg har til nå. Jeg ser øverst at det er en oppdatering til Core content fra Asobo studios som er på ca. 80gb. Det står videre til høyre: "Relaunch the game to update". Jeg har restartet simmen på vanlig måte og Alt+F4 metoden uten at den vil oppdatere seg. Noen som har peiling på hva dette er eller om det kan regnes som "barnesykdom"?

Aner ikke, men har samme melding i content manager. Jeg har bare 60gb ledig på harddisken etter alt oppsett med cache osv... så skal slette litt annet innhold slik at jeg får over 80gb fritt i tilfelle den trenger det under nedlastingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
På 25.8.2020 den 22.08, Vetle T. Fosse skrev:

Hei og hå. Benytter anledningen til å rose Microsoft for en fantastisk sim. Jeg er imponert mtp. at den er i ett så tidlig stadige i release enda...en flott forandring fra andre simulatorer og spill som stadig er i open beta status og bærer preg av det...- nå sporet jeg av gitt....

Anyways...I hovedmenyen går jeg inn i "content manager" fanen, og får oversikt over alle addons jeg har til nå. Jeg ser øverst at det er en oppdatering til Core content fra Asobo studios som er på ca. 80gb. Det står videre til høyre: "Relaunch the game to update". Jeg har restartet simmen på vanlig måte og Alt+F4 metoden uten at den vil oppdatere seg. Noen som har peiling på hva dette er eller om det kan regnes som "barnesykdom"?

Leste et sted at oppdateringen er utsatt ca. en uke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...