Knut Thorvaldsen Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Hei, Er helt ny på flightsims. Har testa litt med k & m men fikk det ikke til. Har nå bestilt med en yoke og gleder meg til å sette igang. Men jeg kunne tenkt meg å lage et switch panel. Finner ikke noen video av hvordan man kan bruke f.eks raspberry pi til dette. Derfor lurer jeg på om noen lure folk her inne sitter på en løsning evt har gjort dette selv? På forhånd takk for hjelpen. K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 I fare for å kapre tråder her, så vil jeg tipse om å kjøpe et LeoBodnar kort eller et hvilket som helst joystik kort som du kobler brytere til. Brytere kan du plassere i en plate av et slag, og lakker gjerne i den fargen du vil. Alle disse bryterne kan tilordnes hvilke funksjoner du måtte ønske. Dette kortet kan gi deg funksjoner for brytere (switch), knapper (button) eller akser som altså er type "volumknapp". Yoken du har bestilt har et slikt tilsvarende kort innebygget og svinging og gass-hendler er "akser". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Thorvaldsen Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, Geir Teigo skrev: I fare for å kapre tråder her, så vil jeg tipse om å kjøpe et LeoBodnar kort eller et hvilket som helst joystik kort som du kobler brytere til. Brytere kan du plassere i en plate av et slag, og lakker gjerne i den fargen du vil. Alle disse bryterne kan tilordnes hvilke funksjoner du måtte ønske. Dette kortet kan gi deg funksjoner for brytere (switch), knapper (button) eller akser som altså er type "volumknapp". Yoken du har bestilt har et slikt tilsvarende kort innebygget og svinging og gass-hendler er "akser". Joda men er den å få tak i Norge eller? Har sett at det er disse som brukes stort sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 ikke umulig at noen kan ha noe til salgs, men har aldri hørt at noen har klaget på kjøp fra nettsidene hans. Har 4-5 slike kort selv, men dessverre ingen til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Thorvaldsen Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, Geir Teigo skrev: ikke umulig at noen kan ha noe til salgs, men har aldri hørt at noen har klaget på kjøp fra nettsidene hans. Har 4-5 slike kort selv, men dessverre ingen til salgs. Okey, vet du hvilket kort? Tenkte kanskje det var noen nettbutikker i Norge som solgte dem, så man slipper toll og alt det greiene der. Takker for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Anbefaler dette kortet: http://www.leobodnar.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=94&products_id=180&zenid=331b5cd21d90817309e1f84e527bd483 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.