Terje Helle Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Da har jeg handlet inn til flysimulator. Mangler nå en throttle. Om det er noen som har noe å selge, gi en lyd! mvh Terje Helle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Da har jeg fått i pose og sekk. Ferdig med innkjøps bonanza for denne gang. 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 På 1.7.2020 den 18.11, Terje Helle skrev: Da har jeg fått i pose og sekk. Ferdig med innkjøps bonanza for denne gang. 😅 Sett bort fra at jeg ikke kunne bruke de jeg kjøpte. Så da er jeg på jakt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Og da har jeg kjøpt både det ene og det andre. Ser meg da ferdig for denne gang.. 🕺😁 Endret 6. august 2020 av Terje Helle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.