Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 14. juni 2020 Måtte bare lufte Milviz sin 737-200 en tur (OBS mange bilder) 😉 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Flotte bilder...Karmøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. juni 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. juni 2020 Hm et annet bildet hadde sneket seg inn der hehe Men classic det og da 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. juni 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. juni 2020 Wow. Er dette P3D v5??? Hvordan funker den med REX weatherforce? Er det den du bruker her? Jeg har jo ikke P3D installert lenger, men har fått med meg at REX har oppdatert weahtherforce og tilhørende produktlinje. Men er det brukandes nå, eller er det mye de samme problemene jeg iallefall hadde? Alt for høye skyer, bl.a skytopper i Norge som hele tiden lå på 20000 fot +. Det var helt håpløst. Men kanskje dette problemet ble løst med P3D v5? Problemet med skyer får vi iallefall ikke med nye FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. juli 2020 Ikke rex produkter med her ..muligens evnshade var på litt usikker ellers er alt rett fra boksen i P3D 4.5 Skytopper opp mot fl200 er ganske normalt rundt forbi opplever jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. juli 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. juli 2020 13 timer siden, Robert Hulthin skrev: Ikke rex produkter med her ..muligens evnshade var på litt usikker ellers er alt rett fra boksen i P3D 4.5 Skytopper opp mot fl200 er ganske normalt rundt forbi opplever jeg Aha. Ok. Tenkte bare på om noen hadde prøvd Rex skyforce med P3D v5, men det kommer vel. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.