gunnarsv Skrevet 5. juni 2020 Skrevet 5. juni 2020 Jeg har et par flymodeller hvor det har gått litt i ball for "strobe lights". Mens lyset på alle andre har to kraftige hvite glimt med frekvens på omkring 1 sekund, blir lyset fra disse to flyene nesten som et uavbrutt flimmer. Hva skal frekvensen være, og hvor i aircraft.cfg kan jeg gå inn å justere lys-intervallet ? Noen som vet..? (P3Dv4.5) Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 5. juni 2020 Skrevet 5. juni 2020 Se på denne,er for fsx,men trolig samme oppsett i P3Dv4.5: https://www.flightsim.com/vbfs/showthread.php?315200-Beacon-strobe-lights-flashing-too-quickly Siter
gunnarsv Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Skrevet 7. juni 2020 Takk for tipset, men jeg får ikke oppsettet i P3Dv4.5-aircraft.cfg til å stemme med den fremlagte løsningen i FSX. Ellers ser problemet med strobelight'en ut til å komme og gå.. Kan hende blir strobelight hengende igjen i hurtig-frekvens, etter jeg i en periode har hatt flymaskinen til dobbel hastighet - og så gått tilbake til normal fart igjen ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.