Jack J Jackson Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Hvordan endrer jeg min e-post? Jackj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. mars 2020 https://flightsim.no/forum/settings/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 30. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. mars 2020 Når vi først er igang: Hvordan endrer jeg passordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 Med samme link. Jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 30. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. mars 2020 Finner endring av mailadresse, men ikke endring av passord.. Får skylde på alderen. 🤓 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.