Erling H Øksenvåg Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Hei, I disse coronatider har jeg gjort et hederlig forsøk på å sveive i gang FS2004 etter ca 10 års fravær. Jeg vet at mange alternative simulatorer har dukket opp i mellomtiden, men nostalgibehovet har gjort at jeg vil prøve gode gamle fs9 igjen. I denne forbindelse er det to ting jeg ikke har greid å få tak i, og som jeg håper at noen veteraner her inne kan hjelpe meg med å skaffe. Det er først og fremst Norway scenic, men også Braathens SAFE repainten til Project opensky sin 767-200 som lå på det gamle filbiblioteket her på flightsim.no. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Vennlig hilsen Erling H Øksenvåg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Sjekk denne. http://www.flightsimnorway.com/addons/default.php?funct=dl&pack=aon Jack 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling H Øksenvåg Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 Jeg har forstått det slik at det Norway scenic som ligger på denne siden er en tilpasning av fs9 sceneryet for å passe i fsx, og at det derfor ikke kan brukes i fs9 lenger. Mulig jeg tar feil... Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Det stemmer ganske bra. FS2004 er snart en 20 år gammel simulator så det blir nok vanskelig. 20 år er en meget høy alder for programvare. Kan hende det ligger noe på det store nettet. Alternativt må du nok prøve å høre med noen som fortsatt bruker FS2004 og har disse filene liggende på disk. Personlig ville jeg heller skaffet meg P3D eller X-plane 11. Finnes tonnevis med gratis addons for Norge til begge disse simulatorene. På flightsimnorway.com finner du en full oversikt over gratis addons for Norge som du kan laste ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Hei.Har FS9 Norwaymappene på en gammel HDD,eneste muligheten jeg har er å brenne dem på en CD-R og sende den i posten.Har også Lennart's teksturer. mvh Jan Tore Pettersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. mars 2020 Du kan og sende de via Filmail 😉 Den takler STORE FILER bare å merke mapper etc som du vil sende https://www.filemail.com/?gclid=Cj0KEQiA_eXEBRDP8fnIlJDXxsIBEiQAAGfyoV_0Jw_vWdREqXjVwcje6VdEw_YnUlBYIj-4bEkDgc8aAo9t8P8HAQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Ja,det er en mulighet.Ellers så er det enkelt for meg å brenne mappene på en CD og slenge den i en postkasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.