Øystein Dyb Hanssen Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 Hjemmesnekra overhead i halv størrelse. Holder på å lage stor type nå. Ble drevet av tre leo kort, som ikke følger med. 300,- inklusive frakt se video. 20191229_205157.mp4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 @Øystein Dyb HanssenDenne posten har jeg missa. Håper OH gjør god nytte. Må be deg laste opp videoen til Youtube og linke inn istedefor å ha den lastet opp rett på forumserver. Si fra når du har ordnet det. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Dyb Hanssen Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) @Geir TeigoBeklager!!!!! bare å slette video!! (for jeg finner ikke noe UI hvor jeg kan gjøre det selv) Endret 31. mars 2020 av Øystein Dyb Hanssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 jeg har det i mente til neste gang det kniper på server. Hvordan går det med fullversjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Dyb Hanssen Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 Meget bra men er litt så på vippen nå.. x-plane og lære lua, eller bare kjøre på med p3d og enkel fsuipc programmering. Har Leo kort men er ikke bare å sette opp i x-plane fant jeg ut... så blir vel p3d. Har det og gode gamle pmdg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Kult. Legg ut bilder i under "Cockpitbygging" så vi får se godsakene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.